Έγραψαν για την ‘απόλυση’ : Τα παιδιά του σχολείου

Παραλείπω τα ονόματα και οτιδήποτε τα ταυτοποιεί

Αγαπητέ κ. Θαλάσση,

Καλησπέρα.

Είμαι ο                 ,               της περσινής Κοινότητας του Γυμνασίου.

Σας γράφω αυτό το email, προκειμένου να σας αποχαιρετήσω, καθώς ενημερώθηκα πρόσφατα για τη συνταξιοδότησή σας. Το γεγονός ότι δεν είχα πληροφορηθεί νωρίτερα για αυτήν (εννοώντας πριν τα Χριστούγεννα) με θλίβει όσο δεν φαντάζεστε, καθώς θα προτιμούσα να σας έδινα τις ευχές μου για καλή συνέχεια προσωπικά, και όχι μέσω γραπτού μηνύματος.

Από την πρώτη μέρα που σας είδα -την πρώτη Πρωινή Συγκέντρωση στην οποία παρευρέθηκα πριν από τόσα χρόνια- μου είχατε κάνει τεράστια, εξαιρετική εντύπωση. Ο λόγος σας, συνδυάζοντας πάντα σοβαρό και ταυτόχρονα απλό ύφος, σε συνδυασμό με χιούμορ, είναι ένα από τα πράγματα που θα μείνουν για πάντα μαζί μου από το Γυμνάσιο. Τα ποιήματα, οι ιστορίες, τα νέα για τα οποία μας πληροφορούσατε- δεν θα λησμονήσω τίποτα από αυτά. Το Σχολείο αποχαιρέτησε όχι μόνο έναν πρωτοπόρο και άριστο καθηγητή, αλλά και έναν καταπληκτικό άνθρωπο.

Συνέχεια

Αλβανικός Αετός

stratiwtesΈφριξαν τα ΜΜΕ με τον αλβανικό αετό που σχημάτισαν με τα χέρια τους νεοσύλλεκτοι στρατιώτες. Άλλη μια ‘εθνική προδοσία’ που τιμωρήθηκε με τις ανώτατες ποινές, που μπορούν να επιβάλουν ο αρχηγός στρατού και ο υπουργός άμυνας, ώστε να μπορεί να καμαρώνει άνετα η αμφιδέξια κυβέρνηση.

Παρόλο που πέρασαν δεκαετίες από τη δικατορία, το σύνθημα «Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών» είναι πάντα σε ισχύ με διαχρονική αξία. Η φαντασιακή ομοιογένεια και ομοιομορφία ότι όλοι/ες έχουμε μία ταυτότητα ‘Έλληνες, χριστιανοί ορθόδοξοι’’ φαίνεται ότι ακόμη διαβρώνει πολλά εγκεφαλικά κύτταρα.

Συνέχεια

Έγραψαν για την ‘απόλυση’: Οι γονείς

Κυριε Θαλασση,

Σας ευχομαστε Καλη Χρονια με Υγεια & Αγαπη!! Λυπουμαστε ειλικρινα για την απομακρυνση σας απο το σχολειο των παιδιων μας & ιδιαιτερα για τον ´ακομψο’ τροπο που επελεξε η διοικηση. Η ……..θα επικοινωνησει μαζι σας, συντομα…

Συνέχεια

Έγραψαν για την ‘απόλυση’: Οι εκπαιδευτικοί

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Σας κοινοποιούμε την ανοιχτή επιστολή που συνέταξαν καθηγητές και καθηγήτριες του Γυμνασίου για την απόλυση του κ. Θαλάσση και απηύθυναν προς τη Διοίκηση του Σχολείου.

Προς τη Διοίκηση της Σχολής Μωραΐτη

Την  Πέμπτη 8 Ιανουαρίου η Σχολή Μωραΐτη παρέμεινε κλειστή λόγω κακοκαιρίας και έτσι επιστρέψαμε στο σχολείο την Παρασκευή 9 Ιανουαρίου, αντικρίζοντας την εξής εικόνα: η πόρτα του γραφείου του Διευθυντή του Γυμνασίου κ. Γ. Θαλάσση ήταν κλειστή, αφού ο Διευθυντής της συγκεκριμένης βαθμίδας είχε απολυθεί δύο μέρες πριν μέσω της διαδικασίας της μονομερούς καταγγελίας της σύμβασής του.

Συνέχεια

Η Γλώσσα που Περικλείει και η Γλώσσα που Αποκλείει

Ο τίτλος της ομιλίας μου η γλώσσα που περικλείει και η γλώσσα που αποκλείει είναι μετάφραση των αγγλικών όρων inclusive και exclusive language. Δεν ξέρω πόσο επιτυχή βρίσκετε την απόδοση αυτών των όρων στα Ελληνικά, αλλά, όπως λέγεται, «η μετάφραση είναι σαν την γυναίκα. Όταν είναι ωραία, είναι και άπιστη». Δεν ανέφερα πάντως αυτό το καταστάλαγμα σοφίας, για να συζητήσουμε και να αποφασίσουμε αν η μετάφραση που επιχείρησα είναι ωραία και άπιστη ή άσχημη και πιστή. Αντίθετα, και παρόλο που με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σας, αναφέρθηκα σε αυτό, για να επισημάνω ότι στη μετάφραση αποδίδεται γυναικεία υπόσταση, η οποία συμπυκνώνεται σε δύο βασικά χαρακτηριστικά, την ομορφιά και την απιστία. Η γυναίκα οφείλει να είναι ωραία, για να αρέσει στον άνδρα της, και επιπλέον πρέπει να του είναι πιστή. Θα μπορούσαμε όμως να πούμε ότι εντέλει το μόνο σταθερό χαρακτηριστικό της γυναίκας είναι η απιστία, η προδοσία, γιατί το αν θα είναι ωραία είναι ζήτημα τύχης. Αντίθετα είναι πάντα δυνάμει άπιστη, γιατί όταν είναι όμορφη έχει ευκαιρίες να είναι άπιστη, ενώ όταν είναι άσχημη λιγοστεύουν ή εκμηδενίζονται οι ευκαιρίες για απιστία, και άλλωστε μπορεί και να μην έχει καθόλου άνδρα, οπότε σε ποιον να είναι άπιστη;

Συνέχεια